سیاست‏ های رعایت حریم شخصی

ناداستان به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏ کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏ کند.

ناداستان متعهد می‏ شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏ تر و امن‏ تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد .همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ناداستان ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری کتاب، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط ناداستان جزئی از اموال ناداستان محسوب می‏ شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ناداستان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ناداستان محفوظ می‏ دارد. علاوه بر این، اسکریپت ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط ناداستان و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار ناداستان است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات محصولات، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏ سایت ناداستان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش ‏های مشابه مانند جمع آوری داده ‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای ناداستان  محفوظ است.

توجه: در صورت استفاده از هر یک از خدمات ناداستان، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت ‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏ پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی  www.nadastan.ir  و nadastan.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏ های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی ‏گیریم. وب سایت ناداستان هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از دو نشانی فوق و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏ های گفتگوی اینترنتی همچون واتساپ و تلگرام  و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏ ها با شما تماس نمی‏ گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏ توانند از آدرس ‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.